Hugo Boss :(

Har vart lite nerlagt en vecka :( Hugo har vart sjuk( lr aaa och ett sår i ögat gilss) så jag har smörjt och droppat hans öga ca 7ggr om dan hela lovet ;).
Jag och Emmie hade lite skojigt igår:

Jag byggdes för att bli bäst
Nummer ett och ingenting mindre
Lämna mig till mitt öde
Jag har väntat tålmodigt
Jag har vision "oh jag tror
Jag vet att jag kan räkna med mig

Så stå upp för mästare
Till Champions stå upp
Stå upp stå upp
För mästare för mästare
Stå upp för mästare
Till Champions stå upp
Stå upp stå upp
För mästare för mästare
Stå upp

Här går vi det blir nära
Nu är det bara som vill ha den mest
Det är precis som det är så det är
För vi har våra styrkor och svagheter

Åh jag har visionen "oj, kan du inte se
Jag är på väg att ge plats för mig

Så stå upp för mästare
Till Champions stå upp
Stå upp stå upp
För mästare för mästare
Stå upp för mästare
Till Champions stå upp
Stå upp stå upp
För mästare för mästare
Stå upp


HHAHA för er som inte redan har listat ut de är de låten:

I was built to be the best
Number one and nothing less
Leave me to my destiny
I have waited patiently
I have vision' oh I believe
I know I can count on me

So stand up for the champions
For the champions stand up
Stand up stand up
For the champions for the champions
Stand up for the champions
For the champions stand up
Stand up stand up
For the champions for the champions
Stand up

Here we go it's getting close
Now it's just who wants it most
It's just like that's how it is
Cause we have our strengths and weaknesses

Oh I have vision' oh can't you see
I'm on the move make way for me

So stand up for the champions
For the champions stand up
Stand up stand up
For the champions for the champions
Stand up for the champions
For the champions stand up
Stand up stand up
For the champions for the champions
Stand up

HAHAHAHAHA XDXDXD

Kram Jasmine

p.s lägg märke till min NYA header :) d.s


Kommentarer
Postat av: Linn Jönsson (Lilla grå)

okej , tack ;) <3

2010-12-05 @ 16:45:38
URL: http://www.kungenlillen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0