??

Såg att Emmie hade en rolig sak på sin blogg, så jag vill oxå ha de ;)
Lite saker du troligen inte viste om mig och Hugo ;)

1. Jag hatar hö !!! Klarar inte av de bara :/ Undviker helst att röra vid de .... blä blä !! kliar usch (fast Hugo äter de så jag måste röra vid de ändå :(

2. Hugo älskar att lukta på andra hästars täcken ;) helst ska de va flece ;D.

3. Jag är skitlat ,de krävs mycke för att komma till stallet efter skolan :(

4. Jag stoppar alltid upp håret innanför hjälmen (skitfult jag vet)

5. Jag är ett kontrollfreak (har fått efter mamma)

6. Hugo ser spöken och inbildar sig att stenar är troll, granar är jättar m.m (de vet ni som såg mig på ljungskile tävlingen) STENNNNNNNNNNEN !!!

7. Hugo är skitdominant :( med maten :( men jag är mest dominant :)

8. Hugo tror att han är en tjej (han gick med ston ett tag) !!! :O

9. Han har ridhusfobi (ensam i ett ridhus) ballar ut totalt !! 

10. Jag älskar att små tetas med Hanna (som en lillasyster)  

Hoppas du kan lite mer om mig nu ;) 

...


Kommentarer
Postat av: Hanna

höhö ofta xD

2010-10-17 @ 21:36:08
Postat av: Hemligt! :O

hello, nu vet jag att du inte gillar hö iallfall! jag kommer ge dig en hösäng i julklapp!

2010-10-17 @ 21:41:11
Postat av: Jasmine <3

till Hemligt:höhö kul !! :O

2010-10-17 @ 22:58:38
URL: http://sassahugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0