Hiss/Diss ??

Yaya idag slutade jag vi 11.15 (yippie) och åkte in till torp och Uddevalla ;) Väl inne i Uddevalla käkade jag och mamma inne på Briggen ,och vilka träffar man där ??, jo Ulf och Anna (Pondus ägare) ^^ De var glada och kände igen mig och vinkade glatt ;) Sen drog vi vidare till coop, och köpte 2 st boxar med lock till mina benlindor :) Sist men absolut inte minst körde vi till Biltema och köpte penslar och akvarellfärg (starkt rekomenderat av mig).
I stallet väntade Hugo på mig <3 vi konditions tränade idag ;) Sen skulle bröt pellen Mattis ut och ridas :J KUl´-.-
Tur jag hade som satt kvar :O Han liksom bocka, bocka, galoppera, bocka, tvärnit, galoppera, bocka ;) -.- 

Jajja nu kommer min hiss och diss


* Att jag slutar tidigt på måndag
* Att mamma har beställt nya saker från något tyskt ridföretag från jobbet
* Att jag ska träna gratis för en domare som heter Marianne
*Att Mattis är i gång :)

* Att Jag är trött på morronen
* Att vi har spanska prov på onsdag  -.-
' Att jag inte kommer på något mer ;)

!!!Komentera!!!

...


Kommentarer
Postat av: emmie

SV:

ah okej ! :)<3

ja rider också med tredelat i dressyren ;)<3

2010-10-29 @ 20:44:19
URL: http://nathanemmie.blogg.se/
Postat av: emmie

SV:

haha vad trodde du då? 8)

att han skulle springa runt i form o sånt fiint 8D

HAHAHAHHAHA ne skojja bara ;) <3

2010-11-01 @ 21:45:55
URL: http://nathanemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0